keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kaiken takana on nainen

Viime viikolla kerroin siitä, miten Marttisen uudet nettisivut syntyivät. Nettisivujen yhteydessä tehtiin myös blogi.

Santra, joka on kiinnostunut sosiaalisen median luomista mahdollisuuksista, innostui Marttisen blogin tekemisestä. Teknisessä toteutuksessa Santra pääsi haastamaan itsensä.
- En ole käyttänyt bloggeria aikaisemmin, joten oli mielenkiintoinen prosessi selvittää miten se toimii, ja sitten vielä pyrkiä tekemään blogista Marttisen näköinen. Esimerkiksi Marttisen logo oli vaikeaa saada sivuille, koska logon fontti on sen verran erityinen, että ei sitä saanut lisättyä kuin koodaamalla. Kun sen logon pitkän työrupeaman jälkeen sai laitettua, niin onnistumisen tunne oli huikea.

Blogi tuo oman lisänsä tiedonvälittäjänä. Nettisivuilta saa virallisen infon. Twitterissä ja Facebookissa saa vähän kuin maistiaisia siitä, mitä on meneillään. Blogissa taas voi luoda syvempää ymmärrystä jokapäiväiseen elämään Marttisessa.

Mainostoimisto toimii harjoittelupaikkana ja työssäoppimispaikkana nuorille. - Tämä on luovaa mutta myös sitkeyttä ja päättäväisyyttä vaativaa tiimityötä. Olen huomannut että usein ihmisillä lähtee kutosvaihde päälle, kun pääsee tekemään juuri sitä mihin on intohimo. Osittain siksi meillä on keskenään hyvä tsemppi ja fiilis. Ja hyvällä tiimillä on mukava tehdä töitä, kertoo Hannakaisa mainostoimistosta.
Tällä hetkellä harjoittelussa on:
Jouni Kaltti, datanomi ja kuva-artesaani.
Santra Kivimäki, datanomi, valmistumassa matkailuvirkailijaksi.
Erika Helenius, valmistumassa medianomiksi TAMK:n kirjoittamisen ja kuvallisen ilmaisun koulutusohjelmasta.
Tiimin vetäjänä toimii Marttisen markkinointipäällikkö/Kv-koordinaatori KTM Hannakaisa Raiskinmäki.
Teksti: Erika Helenius

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti